IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 kanarie zingt het hoogste lied

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



kanarie zingt het hoogste lied Empty
BerichtOnderwerp: kanarie zingt het hoogste lied   kanarie zingt het hoogste lied Emptyza 12 mei - 8:44

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



kanarie zingt het hoogste lied Empty
BerichtOnderwerp: Re: kanarie zingt het hoogste lied   kanarie zingt het hoogste lied Emptyzo 13 mei - 10:50

Heb het geluid rap afgezet, want mijn kanarie schrok wakker en viel haast van zijn stokkiekanarie zingt het hoogste lied 1768083007
Morgen zal ik het wel horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



kanarie zingt het hoogste lied Empty
BerichtOnderwerp: Re: kanarie zingt het hoogste lied   kanarie zingt het hoogste lied Emptydi 15 mei - 1:14

Prachtig, wat kunnen ze toch mooi en gezellig fluiten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


kanarie zingt het hoogste lied Empty
BerichtOnderwerp: Re: kanarie zingt het hoogste lied   kanarie zingt het hoogste lied Emptydi 15 mei - 1:19

Jaaaaa prachtig hoor enne Joppe heeft lekker mee gezongen haha Wink kanarie zingt het hoogste lied 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



kanarie zingt het hoogste lied Empty
BerichtOnderwerp: Re: kanarie zingt het hoogste lied   kanarie zingt het hoogste lied Emptydi 15 mei - 2:29

Caro wilde wel even kijken waar het vandaan kwam, die mist Pietje ook nog wel denk ik.
Ik zit nog steeds te twijfelen, wil zo graag wel weer en kanarie maar heb al moeite met Caro zijn kooi schoon houden door die klote reuma, zit eigenlijk niet op nog meer werk te wachten. :(
Zal er wel niet meer van komen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



kanarie zingt het hoogste lied Empty
BerichtOnderwerp: Re: kanarie zingt het hoogste lied   kanarie zingt het hoogste lied Emptydi 15 mei - 3:12

Ah wat leuk van Joppe en Caro kanarie zingt het hoogste lied 510000809 reageren doen ze daar altijd op he?!

En ja jammer he Lil dat het schoonmaken dan zo'n probleem word, weet er alles jammer genoeg van, anders was Shandor ook beslist niet weg gegaan Crying or Very sad

Maar als ik op mijzelf zit probeer ik het wel met een kleinere makkelijke kooi en een kleinere vogel want ik wil toch wel heel graag dan weer een vogel in huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



kanarie zingt het hoogste lied Empty
BerichtOnderwerp: Re: kanarie zingt het hoogste lied   kanarie zingt het hoogste lied Emptydi 15 mei - 3:38

Nou,hier geen reactie hoor.
Steffie niet en Sjerrie gaat gewoon door met haar te wassen,dat is veel belangrijker.
Yeda kijkt ook niet op of om hihi.
Maar het klinkt wel gezellig,ik denk dat ik het maar aan laat staan.Dat geeft echt dat lente gevoel.kanarie zingt het hoogste lied 449753282
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




kanarie zingt het hoogste lied Empty
BerichtOnderwerp: Re: kanarie zingt het hoogste lied   kanarie zingt het hoogste lied Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

kanarie zingt het hoogste lied

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» man zingt puppies in slaap

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-