IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 vogeltje met veel durf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



vogeltje met veel durf Empty
BerichtOnderwerp: vogeltje met veel durf   vogeltje met veel durf Emptydi 15 mei - 23:00

Wie zorgt even voor de vertaling?

Кот и попугай


Vind het wel een vogeltje met veel durf

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



vogeltje met veel durf Empty
BerichtOnderwerp: Re: vogeltje met veel durf   vogeltje met veel durf Emptywo 16 mei - 0:54

Ah wel grappig om te zien en zo te zien zijn ze goed aan elkaar gewent Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


vogeltje met veel durf Empty
BerichtOnderwerp: Re: vogeltje met veel durf   vogeltje met veel durf Emptywo 16 mei - 3:15

Nou Hans die vertaling is vast niet moeilijk hoor want попугай = papegaai en kot zal wel kat zijn

Dus kat en papegaai.... hihihi - maar heeeel leuk filmpje idd jaja vogeltje met veel durf 510000809 - leuk als ze zo samen kunnen

Maar dat parkietje is wel helemaal gek met die kat zeg woowwwww...

Lefgozer ook hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



vogeltje met veel durf Empty
BerichtOnderwerp: Re: vogeltje met veel durf   vogeltje met veel durf Emptywo 16 mei - 10:23

hihihhi leuk filmpje, die weet een kat wel wakker te makenvogeltje met veel durf 1768083007
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



vogeltje met veel durf Empty
BerichtOnderwerp: Re: vogeltje met veel durf   vogeltje met veel durf Emptywo 16 mei - 21:28

Volgens mij heeft die kat geen gevoel in zijn lichaam.
Je zou toch zeggen dat als dat vogeltje zo aan zijn teentjes loopt te frummelen dat beest op zijn minst een pootje moet bewegen want dat kriebelt enorm lijkt me.
En als ik die kat was en hoorde dat gekwetter bij mijn oren dan zou ik denk ik als automatische reactie een poot uitslaan in die richting.
Maar nee hoor,mevr. of meneer heeft er niks van hihi.
Heel leuk filmpje ja!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



vogeltje met veel durf Empty
BerichtOnderwerp: Re: vogeltje met veel durf   vogeltje met veel durf Emptywo 16 mei - 22:46

geweldig die durft Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



vogeltje met veel durf Empty
BerichtOnderwerp: Re: vogeltje met veel durf   vogeltje met veel durf Emptywo 16 mei - 22:48

Zo wat een lef heeft dat vogeltje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




vogeltje met veel durf Empty
BerichtOnderwerp: Re: vogeltje met veel durf   vogeltje met veel durf Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

vogeltje met veel durf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Veel werk
» Pietje is veel te slim
» Veel geld verdienen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-