IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 het is weer kl*te bij photo bucket

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



het is weer kl*te bij photo bucket Empty
BerichtOnderwerp: het is weer kl*te bij photo bucket   het is weer kl*te bij photo bucket Emptyzo 30 dec - 21:51

het is weer kl*te bij photo bucket, ze zijn daar weer goed bezig geweest, ik kom er weer niet in met al dat geauwehoer van hun.
Zo kon ik de laatste maanden na het terug zetten naar het oude weer foto's kwijt en mijn geplaatste foto's zien op de eerste pagina, verder heb ik nooit meer kunnen komen. Maar sinds vandaag lukt het me weer helemaal niet, kan zelfs geen foto meer geplaatst krijgen. het is weer kl*te bij photo bucket 2809944361 het is weer kl*te bij photo bucket 2809944361 het is weer kl*te bij photo bucket 2809944361 het is weer kl*te bij photo bucket 3644087915 het is weer kl*te bij photo bucket 3644087915
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


het is weer kl*te bij photo bucket Empty
BerichtOnderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket   het is weer kl*te bij photo bucket Emptyzo 30 dec - 22:13

Hans ik denk dat je dan weer terug in dat beta photobucket zit hoor want verder is bij het gewone bucket nog alles steeds hetzelfde...

Als je in die nieuwe al je foto's wil zien moet je klikken op "Library" bovenaan en dan zie je links in beeld al je albums staan met al je foto's want je bent ècht geen foto's kwijt...

Maar zoals ik toen al zei kan je je album terug zetten naar het "normale" photobucket heh en dan ziet alles er weer als vanouds uit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



het is weer kl*te bij photo bucket Empty
BerichtOnderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket   het is weer kl*te bij photo bucket Emptyzo 30 dec - 22:58

Het is weer voor een gedeelte gelukt, kan weer uploaden, maar de site ziet er toch weer anders uit als vroeger Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


het is weer kl*te bij photo bucket Empty
BerichtOnderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket   het is weer kl*te bij photo bucket Emptyzo 30 dec - 23:43

Ja ze blijven maar klooien daar pffffffff het is weer kl*te bij photo bucket 4144389020 - denk wel dat het bij het oude zal blijven want dat beta gedoe blijft maar beta... Wink

Er zullen niet genoeg mensen de overstap maken denk ik zo Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



het is weer kl*te bij photo bucket Empty
BerichtOnderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket   het is weer kl*te bij photo bucket Emptyma 31 dec - 4:18

Ja dat geloof ik, dat geklooi iedere keer hoor ik wel vaker van mensen.
Ik ben blij met TinyPic daar is nooit geklooi en kan altijd mijn foto's uploaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




het is weer kl*te bij photo bucket Empty
BerichtOnderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket   het is weer kl*te bij photo bucket Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

het is weer kl*te bij photo bucket

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» weer een avondje jachttraining
» De jachttraining is weer begonnen
» Weer niet te geloven zeg....
» Weer 1 en ander gemaakt
» Weer eens iets anders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Algemene vragen-