IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Senior dating:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Senior dating: Empty
BerichtOnderwerp: Senior dating:   Senior dating: Emptyma 11 maa - 22:48



Dorothy en Edna, twee "senior" weduwes, zijn aan de praat
Dorothy: "die aardige George Johnson vroeg me mee uit te gaan, Ik wist dat jij vorige week met hem bent uitgeweest en daarom wilde ik je eerst spreken voordat ik hem mijn antwoord geef"
Edna: "nou, Ik zal het je vertellen, hij kwam bij mijn appartement precies om 19.00 uur, super gekleed, als een echte heer en hij heeft prachtige bloemen voor me mee genomen!
daarna neemt hij me mee naar buiten, en daar staat een super de luxe auto... een limousine, met chauffeur in uniform
hij neemt me mee uit eten... een fantastisch diner... kreeft, champagne, dessert, en nog wat late drankjes
toen gingen we naar een show, echt, Dorothy, ik heb zo genoten dat ik van genot had kunnen sterven!
dus toen kwamen we weer bij mijn appartement en daar veranderde hij in een BEEST
compleet gestoord!, hij scheurde mijn dure jurk van me af en nam me daarna twee keer"!
Dorothy: "goeie genade!... dus je wilt me vertellen dat ik beter niet met hem uit kan gaan"?
Edna: "nee, nee, nee... Ik wil alleen maar zeggen, doe een oude jurk aan"!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Senior dating: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Senior dating:   Senior dating: Emptydi 12 maa - 0:39

Whahah,bah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Senior dating: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Senior dating:   Senior dating: Emptydi 12 maa - 8:38

Senior dating: 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Senior dating: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Senior dating:   Senior dating: Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Senior dating:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Onze moppenhoek-