IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Papegaai en herder samen een stokje delen hihi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptyma 20 feb - 10:28

https://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=xjzX1puYq-4&NR=1

Zo leuk om te zien hoe voorzichtig de herder het stokje steeds terug pakt van de ara, het gaat er een tijdje heel rustig en lief aan toe en wie word er nu uiteindelijk een beetje pissig op de ander?????
Kijk het filmpje maar.....Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptyma 20 feb - 10:41

Prachtig om die twee bezig te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptyma 20 feb - 11:10

Liefffffffff. Ik vind het ook wel een beetje eng. Maar dit ging goed dus liefffff Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 10:00

Hoe lief die herder met die papagaai omgaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 11:07

Ja super om te zien he Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:01

Oeps... goed dat ik weer kom kijken... vergat helemaal te antwoorden hier Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1202303031

Maar idd een super leuk filmpje... maar weet ècht niet of ik dat zou avonturen met Chiv bvb en mijn ara dan zou ik er een hebben...

Die snavels zijn zoooooo groot en kunnen zo nijdig pijn doen... maar goed... die mensen weten vast wel wat ze doen heh Wink en ik vond het hoe dan ook een smeltfilmpje dàt wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:32

Paula ik snap wat je bedoeld hoor maar het is ook angst voor het onbekende natuurlijk....kijk toen Shandor er hier erbij kwam leefde Kyra ook nog maar ik kan je wel vertellen dat ze heel snel aan elkaar gewend waren hoor en hier liepen zowel de honden als Shandor samen over de grond als er iets in de keuken te halen viel Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 4033585029

Shandor en Benji speelde ook weleens samen op de vloer met het flostouw net zo ongeveer als in dit filmpje met een stokje.

En uiteraard ken je je eigen dieren door en door en weet je wel of het kan of niet ....maar ja natuurlijk blijft zowel de hond als de papegaai een dier wat uit kan halen.
Een hond kan een vogel ook goed verwonden hoor, dat koppie stelt niks voor als het in zo'n grote bek zou verdwijnen Wink


Dat weet ik nog wel met caique Charu toen, Claudia had toen Charu op de hand en die ging ineens fladderen ofzo en belandde op de grond en Kyra zat er vlakbij en die hapte ineens naar Charu maar dat was meer door de schrik en de plotselinge beweging van het fladderen als dat ze echt agressief was en mss ook nog wel wat jaloers dat de nieuwkomer zoveel aandacht kreeg Wink .
Ze moest nog wel aan Charu wennen natuurlijk en je moet daar ook rustig mee omgaan.

Dat zag ik gelijk wel en heb ook gelijk Kyra flink tot orde geroepen maar weet nog wel dat Clau en ik behoorlijk daarvan geschrokken waren pfieuw.

Later liep Charu ook gewoon hier op de grond hoor en ook om Kyra heen etc en Kyra bleef gewoon rustig liggen, maar Charu heeft altijd ontzag voor Kyra gehad.

Maar Benji daarentegen werd nog weleens in zijn staart 'gepikt'door Charu de dondersteen Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1841922132 ook al was hij altijd de grote stalker van Charu....afijn dat weten jullie vast nog wel hihi Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 4033585029 maar die twee waren ook echt dikke maatjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:39

Ja ach idd Wil... dat klopt ook weer heh want ik zeg nou wel van dat zou ik niet zomaar doen maar ons grijsje liep vroeger ook rond met de honden èn de katten... dat was ik alweer vergeten dat ik het zelf ook wel deed

Enne... die had ook een behoorlijk nijdige snavel heh... en ja hoor weet al die leuke verhalen nog van Kyra, Bengy en de vogels Wink Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:41

Kijk zie je wel haha Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 4093602048 maakt de soap van het raadwoord nog completer hihi Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:43

Ja kijk... dàt had ik wel gedacht dat ik dat hier nu zou vinden - drm kwam ik toch nog ff kijken want had zelf zoiets van ... en de soap gaat verder Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1841922132

Wat is het toch heeeerrrlijk als je elkaar zo goed kent heh hihihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:46

Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 866983784 ja je bent lekker bezig vanavond Paula Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1841922132
en ja ons kent ons
Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:50

Wink Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 510000809 en nu ga ik naar bed... ben bijna een uur bezig met naar bed gaan nu lollllllllll Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1841922132 - tot morgennnnnnnnnnnn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:52

Lekker bezig dames??? Wink Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 2147576586

En inderdaad dat weet ik nog Wil. Dat was inderdaad even schrikken omdat het zo snel ging en uit het niks. Maar gelukkig viel het dus mee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:55

Claudia schreef:
Lekker bezig dames??? Wink Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 2147576586

En inderdaad dat weet ik nog Wil. Dat was inderdaad even schrikken omdat het zo snel ging en uit het niks. Maar gelukkig viel het dus mee Very Happy

Ja idd viel het gelukkig mee maar was goed schrikken toen hihi Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:56

Paula schreef:
Wink Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 510000809 en nu ga ik naar bed... ben bijna een uur bezig met naar bed gaan nu lollllllllll Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1841922132 - tot morgennnnnnnnnnnn Wink

Volgens mij zie ik je nog steeds hierrrrrrrrrrr Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1047857299
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:57

Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1841922132 Naar bed Moeke!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 12:59

Denk dat er nog wel een uur bijkomt Clau hihi Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1567885710
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 21:09

Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 1841922132 neeee ik was ècht naar bed dit keer loll Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 21:52

zo dames jullie waren lekker op dreef vannacht of niet ? Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 510000809

maar superleuk filmpje, heb ervan genoten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptydi 21 feb - 22:06

Laughing Jaaa hoor Yvonne t was weer loll Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Emptywo 22 feb - 7:37

Oh ja,dat is genieten zo'n filmpje.Hoe sociaal die herder ook is he,maar toch heeft hij het laatste stukje hihi.

Geweldig om te zien dit!Papegaai en herder samen een stokje delen hihi 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Papegaai en herder samen een stokje delen hihi   Papegaai en herder samen een stokje delen hihi Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Papegaai en herder samen een stokje delen hihi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hond en papagaai samen de yoghurt delen of....?
» Papegaai maakt .... geluiden
» gezellig samen
» Papegaai doet 20 truukjes binnen de 2 minuten
» samen koekje eten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-