IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Empty
BerichtOnderwerp: Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt   Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Emptydo 23 feb - 22:01

In Alaska heeft Brooke Collins (22) een beer verjaagd die haar hond had aangevallen. Net toen ze haar hondje had buitengelaten, hoorde ze een vreselijk gehuil.

Ze zag hoe een grizzly beer haar dashond tussen zijn poten had geklemd. De vrouw stormde naar de beer en gaf hem een klap op zijn neus. De verschrikte beer zetten het vervolgens op een lopen.

"Alles ging zo snel", vertelt de vrouw. "Het was echt stom wat ik gedaan heb, maar ik dacht gewoon niet na op dat moment." Het hondje kwam er vanaf met enkele schrammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt   Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Emptyvr 24 feb - 1:08

Zo wat een heldhaftige reactie van deze moedige vrouw zeg en ik snap wat ze bdoeld dat je zoiets doet zonder erbij na te denken, je wilt je geliefde huisdier redden.....Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt 510000809

Gelukkig maar dat de hond er met een paar schrammen van af is gekomen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt   Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Emptyvr 24 feb - 1:26

Wilma schreef:
Zo wat een heldhaftige reactie van deze moedige vrouw zeg en ik snap wat ze bdoeld dat je zoiets doet zonder erbij na te denken, je wilt je geliefde huisdier redden.....Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt 510000809

Gelukkig maar dat de hond er met een paar schrammen van af is gekomen! Very Happy

en wat denk je van die vrouw?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt   Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Emptyvr 24 feb - 1:51

Ja dat spreekt natuurlijk voor zichzelf Hans dat ik dat ook van deze vrouw vind, ik vind haar zelfs een heldin, groot respect voor!!!

In het artikel stond al dat de vrouw niets mankeerde en de hond enkel schrammen eraan over had gehouden en de hond was ook diegene die in de klauwen van de beer had gezeten dus vandaar dat ik dan zeg gelukkig dat de hond er zo van af is gekomen!

Dat had ook veel erger kunnen zijn brrrr die scherpe klauwen zijn niet mis!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt   Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Emptyvr 24 feb - 7:15

Nou idd. het had veel erger kunnen aflopen.Zoiets doe je idd. in een reflex,net zoals dat je een inbreker verjaagd.

Gelukkig dat die vrouw en hond vrijwel niets hebben opgelopen,maar de schrik zal er bij dat vrouwtje goed inzitten denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt   Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Emptyvr 24 feb - 7:58

Wauw wat een moet zegVrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt 449753282
Je weet niet wat je op dat momend doet, je handeld instinctief denk ik.
Misschien zou ik het ook wel doen als 1 van mijn dieren in levensgevaar verkeert, je denkt er niet bij na op dat momend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt   Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Vrouw verjaagt beer die haar hond aanvalt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» hond neemt vrouw te grazen
» Vrouw mishandeld na opmerking over hond
» Konijn verjaagt inbreker
» Tips tegens statisch haar
» Rechter: Porsche niks voor een vrouw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-