IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty
BerichtOnderwerp: Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff   Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Emptyma 27 feb - 1:31

Ik vind het maar niets hoor zoals dat eraan toe gaat....zou mijn baby daar nooit aan bloot stellen.
Wat vinden jullie hiervan?


http://www.telegraaf.nl/vrouw/ouder_kind/11598815/__Schokkende_sessie_baby_yoga__.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff   Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Emptyma 27 feb - 2:10

Neeee van mijn leven niet dat ze dat met mijn kind mocht doen zeg Shocked - dit kan toch nooit goed zijn...

Alles is dan nog zo teer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff   Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Emptyma 27 feb - 2:14

Nou idd Paula ik vind het echt een rot gezicht zoals er met een kleine baby word rond geslingerd etc en kan me ook niet indenken dat dit goed is voor de kleine.

Vraag me sowieso af wat het lichamelijk bijdraagt mocht het wel goed zijn, wij en onze kids hebben het toch ook nooit gehad en zijn toch ook prima opgegroeid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff   Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Emptyma 27 feb - 2:40

Niet normaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff   Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Emptyma 27 feb - 4:05

Ik zou het ook nooit laten doen,ze zal je kind maar laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff   Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Emptyma 27 feb - 4:17

Uh Wil is er dan een filmpje van te zien??? ik zie nl niks hoor - enkel het artikel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff   Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Emptyma 27 feb - 4:23

Heb een filmpje erover gevonden op youtube nu ja... pfff neeee zeg het lezen erover vond ik al niks en nu ik het gezien heb bedank ik helemaal brrrrrrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff   Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Baby yoga noemen ze dit ....nou pffff

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Parkiet weer thuis na noemen adres
» een uitgekookte baby
» Hond red baby
» Top 10 leukste baby videos!
» Baby is numerologisch wondertje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-