IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 foto verwijderen uit het album

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 8:45

Ik heb per ongeluk een foto dubbel geplaatst in het album.Kan ik die zelf verwijderen,ik zie namelijk niet hoe ik het kan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 8:49

Nou Jan ik heb al even voor je gekeken en ik zie er nu nog maar 1 hoor foto verwijderen uit het album 4033585029 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 8:50

Dank je wel Wil,hoe deed je dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 8:52

Via het beheerders paneel foto verwijderen uit het album 1841922132 en volgens mij kan ook alleen het beheer foto's verwijderen geloof ik, weet het niet helemaal zeker maar dat horen we dan wel van Paula Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 9:06

Ja,dat zal ook wel.Dat is bij ons ook zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 9:19

Ja daarom Jan meestal is dat ook wel zo ,maar mocht het toch ook anders zijn horen we het nog wel van Paula hier want Paula kent het forum al beter wat dat allemaal betreft als mij, maar in ieder geval is het voor nu alweer opgelost! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 9:21

Ja top!!foto verwijderen uit het album 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 9:39

Y W foto verwijderen uit het album 2354121450
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 10:13

Dat heb je goed gevonden Wil en wat je zegt is ook helemaal juist - enkel het beheer kan foto's verwijderen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Emptyma 27 feb - 10:21

Okido Paula ik vermoedde het al wel maar wist het dus niet zeker, nu wel dus foto verwijderen uit het album 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




foto verwijderen uit het album Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto verwijderen uit het album   foto verwijderen uit het album Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

foto verwijderen uit het album

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bladluizen ecologisch verwijderen
» Stickers en/of resten ervan verwijderen...
» Foto op zak
» Foto plaatsen
» Opmerking : foto's en filmjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Algemene vragen-