IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Man opgepakt voor doodmeppen pup

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptyma 27 feb - 23:51

Een 37-jarige man is maandagavond in zijn woning in Bergen op Zoom opgepakt voor het doodslaan van een puppy. Agenten troffen het stoffelijk overschot van de jonge jack russell aan in een container bij het huis, meldt de politie dinsdag.

De man heeft bekend het dier dood te hebben geslagen. Hij zit vast voor vernieling en dierenmishandeling. Op de overleden pup wordt sectie verricht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 1:41

Gewoon doodslagen die handel Man opgepakt voor doodmeppen pup 352401802 - in de gevangenis kost hij de belastingsbetaler nog geld want moet eten en drinken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 2:42

Man opgepakt voor doodmeppen pup 4144389020 Verd%@(&%# zulke loserssss oehhhhhhh die halen bij mij ook wel zo het slechtste naar boven Man opgepakt voor doodmeppen pup 2809944361 Man opgepakt voor doodmeppen pup 352401802

Ah gos arm weerloos puppie Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 2:51

Je ècht heh Wil ik zal zoiets NOOIT snappen en hoe ouder ik word hoe moeilijker ik het ermee heb Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 3:16

Precies Paula dat heb ik net zo hoor!!!
Het zal er wel weer mee te maken hebben dat het arme dier in huis wat heeft gedaan.....sommige losers snappen dat gewoon niet dat het tijd en moeite kost om een pup wat te leren en denken dan maar met erop in te hakken dat dat werkt of verliezen al snel hun controle ..............zulke klootzakken zouden nooit meer een dier mogen houden......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 3:45

Helemaal gelijk in meiden!

Ook ik snap het allemaal steeds minder wat die gasten bezielt.Het is natuurlijk zo'n held die bij zijn eigen soort niets te vertellen heeft.Kloteklappers denken nog steeds dat ze een opgevoed hondje in huis krijgen.

Maar wat zal meneer ervoor krijgen,50€ boete misschien?Man opgepakt voor doodmeppen pup 3644087915
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 3:56

Precies Jan!!
En ja hij zal wel weer een typsich Nederlands theekransje straf krijgen Man opgepakt voor doodmeppen pup 4144389020
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 4:05

Jah idd ook dàt nog - niet eens een zware straf krijgen ze ervoor... ècht hemeltergend bah bah bahhhhhhhhhhhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 4:09

Nou, in Nederland krijgt men meestal een hogere straf voor het mishandelen van een dier dan van een mens. Laten we daar in dit geval dan ook maar op hopen, zo'n figuur zou nooit meer een dier mogen houden en in de buurt van een dier mogen komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 4:24

Vind jij dat echt Hans dat men verschil in nederland maakt tussen een mens en dier en dat men zwaarder straft??????
Kun je dat uitgebreider uitleggen aub??? Man opgepakt voor doodmeppen pup 1232222213
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 4:45

Nou... ook ik ben benieuwd naar Hans' uitleg hoor want sinds Pistolen Paultje er niet meer is vind ik de straffen vaak heel erg triest Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 4:48

Op 1 oktober 2011 is de Richtlijn voor strafvordering dierenmishandeling en dierenverwaarlozing in werking getreden. Hierdoor kan mishandelen of verwaarlozen van dieren harder aangepakt worden. Het terugdringen van dierenmishandeling en -verwaarlozing is een speerpunt van het kabinetsbeleid.

Het voornemen om 500 ‘animal cops’ aan te stellen past daarin. Zo is er nu ook een nieuwe richtlijn voor de bestraffing van daders van dierenmishandeling en -verwaarlozing. De richtlijn is met name bedoeld voor de aanpak van particulieren, waaronder houders van hobbydieren, die zich schuldig maken aan deze vergrijpen.

Zwaardere straffen
De straffen voor dierenmishandeling en -verwaarlozing worden hoger wanneer het meer dieren betreft, of naarmate het om een zwaarder letsel gaat. Gaat iemand binnen vijf jaar na veroordeling opnieuw in de fout, dan wordt de straf ook zwaarder. Wanneer er als gevolg van dit soort misdrijven sprake is van grote maatschappelijke verontwaardiging, er sprake is van een sadistische inslag bij de dader, langdurig lijden en andere verzwarende factoren, zal een reclasseringsrapport worden opgesteld. In zulke gevallen zal de dader ook zwaarder gestraft moeten worden. Doorgaans gaat het om een taakstraf.
De maximum gevangenisstraf voor het mishandelen of verwaarlozen van een dier is 3 jaar of een maximum geldboete van € 19.000. Daarnaast kan het Openbaar Ministerie (OM) de rechter ook om een houdverbod vragen. Dit betekent dat iemand die veroordeeld is voor dierenmishandeling geen huisdieren meer mag hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 4:59

Ja ziet er niet slecht uit als ze het ook idd zo doorvoeren...

De gevangenisstraf moet dan wel uitgezeten worden en niet voorwaardelijk gegeven worden - effectief zitten is een must dan!

Als het om een boete gaat dan MOET deze ook effectief betaald worden dus moet invordering op lonen hierop toegepast worden anders gaan velen NIET betalen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 5:04

Nou,sorry hoor Hans,maar ik heb aan de hand van al deze richtlijnen nog nooit iemand veroordeeld horen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 6:52

Ja kijk dàt bedoel ik dus heh Man opgepakt voor doodmeppen pup 878948377
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Emptydi 28 feb - 9:43

Ow ja die nieuwe wetinvoering Rolling Eyes nou dan ben ik benieuwd wanneer ze dat nu eens echt in de praktijk gaan brengen i.p.v die lullige taakstraffen waarbij ze gewoon uit hun neus staan te vreten....beetje schoffelen etc als dat straf is.....

Dan vind ik dat ze dat in amerika veel beter en harder aanpakken, zowel de misdrijven tegen de mens als dier. Man opgepakt voor doodmeppen pup 510000809
Kunnen ze hier nog een voorbeeld aannemen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man opgepakt voor doodmeppen pup   Man opgepakt voor doodmeppen pup Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Man opgepakt voor doodmeppen pup

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mannen opgepakt voor vervuilen slootwater

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-