IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 De regering heeft het over bezuinigen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



De regering heeft het over bezuinigen Empty
BerichtOnderwerp: De regering heeft het over bezuinigen   De regering heeft het over bezuinigen Emptywo 29 feb - 9:26

En geeft zelf het goede voorbeeld
In hun eerste jaar hebben de ministers en staatssecretarissen van het
kabinet-Rutte gezamenlijk voor meer dan 1,5 miljoen euro aan onkosten gemaakt.
Minister Rosenthal van Buitenlandse Zaken maakte de meeste onkosten: ruim drie
ton. Dat blijkt uit onderzoek van de researchredactie van RTL Nieuws.


  • Minister van Financiën Jan Kees de Jager: €181.528,70
  • Minister van ELI Maxime Verhagen: €139.078,83
  • Premier Mark Rutte: €102.403,42
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Paula
    Admin-Wolf
    Admin-Wolf
    Paula


    De regering heeft het over bezuinigen Empty
    BerichtOnderwerp: Re: De regering heeft het over bezuinigen   De regering heeft het over bezuinigen Emptywo 29 feb - 10:21

    Woowwwwww zeg die kunnen er ook wat van hahaha Wink
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Gast
    Gast



    De regering heeft het over bezuinigen Empty
    BerichtOnderwerp: Re: De regering heeft het over bezuinigen   De regering heeft het over bezuinigen Emptywo 29 feb - 10:44

    Jemiggggggggggg wat een mega bedragen, niet normaal zeg en nou zou ik wel graag eens willen weten waarvoor die onkosten nu zijn gemaakt De regering heeft het over bezuinigen 4252409285
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Gast
    Gast



    De regering heeft het over bezuinigen Empty
    BerichtOnderwerp: Re: De regering heeft het over bezuinigen   De regering heeft het over bezuinigen Emptywo 29 feb - 11:00

    Wilma schreef:
    Jemiggggggggggg wat een mega bedragen, niet normaal zeg en nou zou ik wel graag eens willen weten waarvoor die onkosten nu zijn gemaakt De regering heeft het over bezuinigen 4252409285

    Dat kan je hier allemaal vinden

    http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2012/02_februari/29/binnenland/alle-bonnetjes-onkosten-kabinet.xml

    Sommige dingen zijn gewoon verschrikkelijk, zoals Bleeker een dure hotelkamer boekt in Amsterdam, terwijl hij ook nog woonruimte in Den Haag heeft op kosten van de staat en Verhagen even nieuwe kantoormeubels besteld voor zijn kamer
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Gast
    Gast



    De regering heeft het over bezuinigen Empty
    BerichtOnderwerp: Re: De regering heeft het over bezuinigen   De regering heeft het over bezuinigen Emptywo 29 feb - 11:17

    Thnx voor de link Hans, heb het even onder mijn favorieten gezet en ik ga dat later eens op mijn gemak bekijken ....ben echt wel benieuwd waar al dat geld aan opgaat in deze tijden van bezuinigingen ....begint het niet bij jezelf roepen ze ook vanuit Den Haag???? Rolling Eyes
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Gesponsorde inhoud




    De regering heeft het over bezuinigen Empty
    BerichtOnderwerp: Re: De regering heeft het over bezuinigen   De regering heeft het over bezuinigen Empty

    Terug naar boven Ga naar beneden
     

    De regering heeft het over bezuinigen

    Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
    Pagina 1 van 1

     Soortgelijke onderwerpen

    -
    » Wie heeft er nog een spoorwegwagon in de tuin staan?
    » Een man heeft in bed erge problemen
    » De jeugd heeft de toekomst
    » Kalmthoutse heide heeft nieuwe vijand na grote brand
    » Een automobilist in Koeweit heeft zaterdag een ontsnapte leeuw zijn auto in gelokt.

    Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
    What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-