IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 KRO komt met gepimpte Martin Gaus

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptywo 7 maa - 7:02

De KRO heeft een nieuwe Martin Gaus gevonden. Het gaat om niemand minder dan Els Basten uit Venray, zij zal vrijdagavond in het programma De Wandeling haar debuut maken als dierenfluisteraar op tv. ''In Amerika heb je de beroemde Cesar Millan en in Nederland hebben we nu onze eigen dierenfluisteraar: Els Basten uit Venray. In De Wandeling wandelt Hella van der Wijst met deze dierenfluisteraar in Noord-Brabant'', aldus een woordvoerster.
Els kan met alle dieren communiceren. Ook kan ze dieren helpen wanneer ze ziek zijn. ''Voor het oog van de camera behandelt Els een bokkig paard, een gestreste poes en een hyperactieve hond. Hoe communiceert Els met dieren? En kan ze deze dieren inderdaad genezen?''
Het niet te missen programma De Wandeling is vrijdag om 19.50 te zien op Nederland 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptywo 7 maa - 7:12

Nou ik ben benieuwd - ga zeker kijken en ik hoop dat ze niet even grof is als dat Martin Gaus geworden is... vergeet nooit zijn reactie op Cesar Millan bij Pauw Witteman...

Dacht dat hij zijn wereld beter kende haha pffff zeg... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptywo 7 maa - 7:59

Volgens mij heb ik haar zaterdag al gezien bij een jeugdprogramma.Daarin mogen kinderen wensen doen en een kind wilde weten wat haar hond allemaal te vertellen had.
Het lijkt me wel een sympatieke vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptywo 7 maa - 9:35

Ga zeker kijken, zal mij benieuwen hoe ze is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptywo 7 maa - 9:49

Mocht je vrijdag het vergeten zijn of geen tijd hebben om te kijken, het programma word nog een paar keer herhaald op
zondag 11 maart om 8.30 uur en dinsdag 13 maart om 17.05 uur op
Ned. 2

KRO komt met gepimpte Martin Gaus Edje
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptywo 7 maa - 10:19

Bedankt Hans KRO komt met gepimpte Martin Gaus 510000809 enne dit vond ik oa over haar op het net

http://www.animal-chi.nl/ en ze doet ook healing etc... lijkt me een veelzijdig iemand... wordt vast interessant Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptywo 7 maa - 11:57

Hey leukkkkkkkkkk zeg, dat ga ik ook zeker kijken hoor, willen jullie mij vrijdag nog even helpen herinneren aub???

Er is ook aleens een paar jaar geleden ook een progamma op tv geweest met een vrouwelijke dierenfluisteraar die ook kon communiceren met dieren....volgens mij was dat ook een nederlandse vrouw....mss was zij het toen ook????
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptywo 7 maa - 12:16

Ik denk dat jij dan Cecilia van der Drift bedoelt Wil - of ben ik verkeerd? Die uitzendingen zag ik toen ook - programma was "de dierentolk" en was op de AVRO
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptydo 8 maa - 2:39

Dat klopt Paula, goed van je zeg dat jij dat nog weet!!! KRO komt met gepimpte Martin Gaus 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptyvr 9 maa - 10:36

Shit Wil.... ik hoop dat jij ook gekeken hebt vandaag??? Ik wilde je helpen herinneren maar was druk met het forum wijzigen en aanpassen èn daarenboven was Chiv niet lekker - is het nog niet trouwens... KRO komt met gepimpte Martin Gaus 22964955

Ik heb in elk geval gekeken en vond het heel interessant - ècht een gave zeg woowww

Zou je het niet gezien hebben dan hoop ik maar dat je dat ook kan terugzien via programma gemist oid en nogmaals sorry dat ik je vergat te verwittigen KRO komt met gepimpte Martin Gaus 878948377
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptyvr 9 maa - 10:40

http://www.nederland2.nl/programmas/450-de-wandeling - heb het ff opgezocht en hier kan je het bekijken - hehehhhh ik weer blij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptyvr 9 maa - 11:07

Paula schreef:
http://www.nederland2.nl/programmas/450-de-wandeling - heb het ff opgezocht en hier kan je het bekijken - hehehhhh ik weer blij Wink

Wat ik al eerder schreef;
Mocht je vrijdag het vergeten zijn of geen tijd hebben om te kijken, het programma word nog een paar keer herhaald op
zondag 11 maart om 8.30 uur en dinsdag 13 maart om 17.05 uur op
Ned. 2
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptyvr 9 maa - 11:11

Ohja juist Hans idd dat las ik maar vergat ook dat weer - ben nu wel wat nerveus ifm Chivje die niet lekker is - sorry hoor KRO komt met gepimpte Martin Gaus 1422017957

Goed dat we jou nog hebben om te helpen herinneren Wink KRO komt met gepimpte Martin Gaus 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptyvr 9 maa - 11:23

Beterschap voor Chivje
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptyvr 9 maa - 11:43

Bedankt Hans Wink KRO komt met gepimpte Martin Gaus 4055975554
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Emptyza 17 maa - 2:41

ik heb het gezien en vond het leuk om naar te kijken !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty
BerichtOnderwerp: Re: KRO komt met gepimpte Martin Gaus   KRO komt met gepimpte Martin Gaus Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

KRO komt met gepimpte Martin Gaus

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» komt een man bij de dokter
» Komt een nonnetje bij moeder-overste
» man komt thuis van zijn werk
» Man komt om onder stapel bonen
» Supermaan komt er dit weekend aan (video)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-