IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Vraagje: witregels na enter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyza 4 feb - 21:49

Ik heb een vraagje,misschien weet iemand hoe ik het kan oplossen.

Als ik een regel heb getypt en druk op enter slaat hij meteen een regel over ipv. dat hij aansluit op de volgende regel.Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyza 4 feb - 21:54

SHIFT ENTER tegelijk in drukken als je een enter wil doen Wink

Ik heb de titel van je onderwerp iets aangepast zodat het voor anderen makkelijk te zien is waar het over gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whatsup.actieforum.com
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyza 4 feb - 22:03

Ga ik proberen om te onthouden, heb het al even uitgeprobeert en het klopt nog ook Vraagje: witregels na enter 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyza 4 feb - 22:10

Soms weet ik (Claudia trouwens) nog wel eens wat Vraagje: witregels na enter 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whatsup.actieforum.com
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyza 4 feb - 22:39

Hahaha "nog wel es IETS" jaja Wink denk dat jij deze soort forum welhaast helemaal van buiten kent en van binnen ook lolll Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyzo 5 feb - 1:33

Hahaha ja kan het niet ontkennen Paula. Na al die jaren ken ik het inderdaad wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyzo 5 feb - 2:18

Goh en laat zelfs IK dit nu ook al jaaaaaaaaaren weten dat je dit kan oplossen met shift-enter, ik deed het hier ook al gelijk ivm overslaan witregel........... ja ja IKKE Vraagje: witregels na enter 4033585029

Jaren geleden al geleerd op de computer cursus Vraagje: witregels na enter 1768083007 was het toch nog ergens goed voor, want de rest zoals bv excell etc ben ik allemaal alweer vergeten omdat ik er verder nooit meer mee werkte.Vraagje: witregels na enter 1202303031
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyzo 5 feb - 3:10

Wist gelukkig ook hoe dat werkt want bij clubs hebt je dat ook , die slaat ook steeds een regel over .
Is eigenlijk best lastig maar als je het weet dan doe je het eigenlijk automatisch .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyzo 5 feb - 19:05

Ja in hotmail heb je het ook. Het is dus een truc die je heel vaak kan toepassen Very Happy

En goh Wil... zo zie je toch maar weer ja Vraagje: witregels na enter 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyzo 5 feb - 19:11

Wilma schreef:
Goh en laat zelfs IK dit nu ook al jaaaaaaaaaren weten dat je dit kan oplossen met shift-enter, ik deed het hier ook al gelijk ivm overslaan witregel........... ja ja IKKE Vraagje: witregels na enter 4033585029

Jaren geleden al geleerd op de computer cursus Vraagje: witregels na enter 1768083007 was het toch nog ergens goed voor, want de rest zoals bv excell etc ben ik allemaal alweer vergeten omdat ik er verder nooit meer mee werkte.Vraagje: witregels na enter 1202303031

Wat JIJ??? Vraagje: witregels na enter 2322705747

Vraagje: witregels na enter 1841922132Ik had ook weer niet anders van je verwacht,. Vraagje: witregels na enter 1047857299

En indd is het even een trucje wat je moet weten,. maar als je het eenmaal weet ben je er zo aan gewend,. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyzo 5 feb - 22:25

Hahaha Wil zo zie je maar weer heh Wink die grijze cellen van je werken nog wel heel goed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyma 6 feb - 3:49

Even kijken of het lukt.
Ja idd.het lukt ook nog,dat weten we dan ook weer he,op een ander forum heb ik er ook last van maar daar wist niemand het.Dus mijn dank is groot Clau!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyma 6 feb - 4:05

Hihihi leuk dat mensen dus ook met forummen nog steeds dingen kunnen bijleren heh Janneman Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyma 6 feb - 4:43

Volgens mij heb ik het bij jou op het forum ook al eens gezegd Jan hahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyma 6 feb - 8:04

Zou kunnen Clau,maar daar heb ik er geen last van,wel op een ander forum van dit type.Vraagje: witregels na enter 2322705747
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyma 6 feb - 10:56

Die van Aggie toevallig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptyma 6 feb - 12:37

Vraagje: witregels na enter 2147576586 Haha ja IKKE dames, lol Wink en ja die tip is zeker handig heh Jan maar lastig dat het eigenlijk zo raar ingesteld is met witregels op sommige forums.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptydi 7 feb - 7:46

Ja idd. Clau,dat jachthonden forum.

Maar zeker vreemd Wil,waarom bij deze wel en die van ons niet vraag ik me af.
Maar ach,dit zal ook wel weer wennen.Vraagje: witregels na enter 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptywo 8 feb - 11:40

Welja Jan alles went op den duur, toch? Vraagje: witregels na enter 2147576586
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Emptydo 9 feb - 7:43

Nou Wil,mijn moeder zei altijd"Alles went behalve een vent"hihi.
Nee hoor gekheid,mijn moeder was de kuisheid zelfe hihi.Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Vraagje: witregels na enter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje: witregels na enter   Vraagje: witregels na enter Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Vraagje: witregels na enter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» vraagje hoe kan ik mijn avater en zo er weer op krijgen en mijn banner.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Algemene vragen-