IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Een gorilla verveelt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Een gorilla verveelt  Empty
BerichtOnderwerp: Een gorilla verveelt    Een gorilla verveelt  Emptyza 17 maa - 20:46

Een gorilla verveelt zich in de dierentuin en wordt baldadig.
http://www.depers.nl/opmerkelijk/637693/Gorilla-bekogelt-schilders.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Een gorilla verveelt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gorilla verveelt    Een gorilla verveelt  Emptyza 17 maa - 21:51

Jah... jammer eigenlijk want denk dat die dieren zich idd wel vaker zitten te vervelen Een gorilla verveelt  878948377 - het zijn en blijven "gekooide" dieren heh en daar horen ze eigenlijk niet te zitten toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een gorilla verveelt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gorilla verveelt    Een gorilla verveelt  Emptyza 17 maa - 22:38

Paula schreef:
Jah... jammer eigenlijk want denk dat die dieren zich idd wel vaker zitten te vervelen Een gorilla verveelt  878948377 - het zijn en blijven "gekooide" dieren heh en daar horen ze eigenlijk niet te zitten toch?

Eigenlijk niet, het enige voordeel voor deze dieren is dat ze nu beter beschermd en verzorgd zijn dan in hun eigen natuurlijke habitat
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Een gorilla verveelt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gorilla verveelt    Een gorilla verveelt  Emptyza 17 maa - 23:18

Ja dat wel natuurlijk heh Hans... maar geef mij dan maar een beschermd natuurreservaat - daar genieten ze ook van enige bescherming en toezicht en hebben ze toch meer vrijheid...

Als ik langs de dieren wandel in een dierentuin kan ik me nooit helemaal ontdoen van het gevoel dat ze zich ècht wel vervelen - dat merk je aan hun uitstraling vind ik - vooral bij de grotere dieren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Een gorilla verveelt  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gorilla verveelt    Een gorilla verveelt  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een gorilla verveelt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Paula Gorilla

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-