IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Camperrijder merkt verlies auto niet op

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Camperrijder merkt verlies auto niet op Empty
BerichtOnderwerp: Camperrijder merkt verlies auto niet op   Camperrijder merkt verlies auto niet op Emptyza 31 maa - 9:36

De bestuurder van een camper is vanmiddag op een Duitse snelweg de aanhangwagen met zijn personenauto erop kwijtgeraakt. Hij kwam daar pas uren later, en zo'n tweehonderd kilometer verder, achter.


Het incident gebeurde op de snelweg A3 in Beieren. De aanhanger kwam op de linker rijstrook terecht waar hij tegen een vrachtwagen botste. Niemand raakte gewond.
Losse kabels
De 61-jarige bestuurder van de camper merkte het verlies pas op tijdens een pauze op een parkeerplaats. Daar wees een medeweggebruiker hem op losse kabels aan de achterkant van zijn voertuig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Camperrijder merkt verlies auto niet op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camperrijder merkt verlies auto niet op   Camperrijder merkt verlies auto niet op Emptyza 31 maa - 17:38

Nou rij ik zelf niet maar volgens mij moet je dit toch merken en ook... je hebt toch spiegels?

Zal er ook niemand geweest zijn die het zij met gebaren het zij met geluid die man probeerde te verwittigen dan? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Camperrijder merkt verlies auto niet op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camperrijder merkt verlies auto niet op   Camperrijder merkt verlies auto niet op Emptyzo 1 apr - 2:54

Hij botste dus op een vrachtwagen lees ik???
En dan check je niet even of alles nog oke is alvorens je verder rijd???
Dat lijkt mij toch logisch om dat even te doen.

Verder vind ik het wel een komisch verhaal hoor, wat zal die raar opgekeken hebben toen hij erachter kwam hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Camperrijder merkt verlies auto niet op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camperrijder merkt verlies auto niet op   Camperrijder merkt verlies auto niet op Emptyzo 1 apr - 6:47

Ja Wil die aanhanger botste op een vrachtwagen heh - zal wel geweest zijn toen ie al los was natuurlijk...

Maar ik snap niet dat die man dat niet voelde gebeuren... dat kan toch niet... volgens mij is dit ook een april grap hihi Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Camperrijder merkt verlies auto niet op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camperrijder merkt verlies auto niet op   Camperrijder merkt verlies auto niet op Emptyzo 1 apr - 8:18

Precies dat bedoel ik ook Paula dat is toch raar???
En haha ja wie weet ook een 1 april grap.....alhoewel er genoeg sukkels rondlopen hoor Camperrijder merkt verlies auto niet op 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Camperrijder merkt verlies auto niet op Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camperrijder merkt verlies auto niet op   Camperrijder merkt verlies auto niet op Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Camperrijder merkt verlies auto niet op

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een automobilist in Koeweit heeft zaterdag een ontsnapte leeuw zijn auto in gelokt.
» auto uit garage rijden
» Politie vindt 12.000 erectiepillen in auto
» honden leren auto rijden
» Dode puppy's uit auto gesmeten in Zwolle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-