IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Vragen? stel ze hier.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 7:52

Jootje kan je nog even precies uitleggen welke download knop daar nu precies van die scrapkit is?
Ik zie er meerdere en in het engels weet ik dan nooit of ik de juiste aanklik Vragen? stel ze hier. 1202303031
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:03

Grote blauwe "download now" knop aanklikken dan kom je in een "nieuw" scherm waar je ziet dat ie aftelt, daarna verschijnt er "Download file now" daar klik je op en dan kun je hem opslaan.
Na het opslaan nog wel ff uitpakken,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:04

Okido thnx Jootje dan weet ik dat ik de juiste heb Vragen? stel ze hier. 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:05

Ow ik kan niet downloaden daar zie maar waarom niet:

You should Sign Up or Login to download this file
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:17

Nou daaar snap ik dan weer helemaal niets van het doet het altijd,.. en heb verder geen aanpassingen gedaan,..

Ik heb gekeken en zag niets geks,.

Zal voor de zekerheid nog even na kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:35

Je moet je tegenwoordig voor veel dingen inderdaad aanmelden daar. Dat was eerder niet zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:38

Ja ik ben dat al eens eerder tegenkomen als ik een tube wou downloaden Rolling Eyes
en ik ga me niet voor elke tube etc overal aanmelden.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:40

Nee dat snap ik. Ik download wel vaker daar dus zodoende maakte ik er ooit wel een account aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:46

xxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 8:52

Ja ik heb er dus toen der tijd ook een account aangemaakt,. ook om 1 en ander te delen met andere,.

Maar als iedereen die mee wil doen mij dan even een PM stuerd als je hem niet binnen kan halen dan stuur ik hem via de mail Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 9:00

Ik heb de scrapkit tijdelijk op mijn site gezet in twee delen:

http://jidaja.nl/Scrap/JRTEasterTS1.zip

http://jidaja.nl/Scrap/JRTEasterTS2.zip
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyma 2 apr - 9:10

Owke top,. ik zal deze linken ook even bij de opdracht zelf zetten Wink

Vragen? stel ze hier. 4055975554
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyvr 20 apr - 3:41

Even een vraag over iets wat mij niet helemaal duidelijk is over de verschillende verwerkingsopdrachten.

Als ik met de lente opdracht verder wil dan kan ik toch ook gewoon verder met het thema van de certificaat lessen. Dat opslot gaan van de opdrachten is alleen binnen de verschillende onderdelen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyvr 20 apr - 4:02

Ja hoor Ria je kan gewoon met alles verder - alles komt nu afwisselend zodat het niet vervelend wordt om 5x achter elkaar voor een bepaald thema of opdracht iets te moeten doen...

Je werkt gewoon aan je eigen tempo en wanneer die dingen afgesloten worden dat kom je op tijd te horen maar dat is normalieter als je de 5 ronden van een thema of opdracht klaar hebt en er weer nieuwe dingen gaan gemaakt worden.

VB tube thema lente duurt 5 ronden - als die voorbij zijn krijg je nog ruim de tijd om af te werken of achterstand in te halen

Wil je het niet afmaken om een of andere reden... het ligt je niet of geen tijd of wat ook kan je dat te kennen geven en dan is er wel geen award...

Je moet alle 5 de ronden gedaan hebben om er een te krijgen dat is alles Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyvr 20 apr - 10:10

Dank je Paula ik was even in de war. Vragen? stel ze hier. 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Emptyvr 20 apr - 10:23

Niks te danken Ria enne trouwens... je bent niet de enige hoor - voor het allemaal op punt stond waren wij ook in de war hihi Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Vragen? stel ze hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? stel ze hier.   Vragen? stel ze hier. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Vragen? stel ze hier.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Vragen? Stel ze dan hier.
» Vragen? Stel ze dan hier.
» een leuk stel
» Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond
» Vragen??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Bewerkingsfun :: Thema met tube-