IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Kinderen wanbetalers eten alleen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Kinderen wanbetalers eten alleen Empty
BerichtOnderwerp: Kinderen wanbetalers eten alleen   Kinderen wanbetalers eten alleen Emptydo 5 apr - 3:46

Ophef in het Overijsselse Bathmen. Bij basisschool De Dorpsschool worden kinderen wiens ouders het overblijfgeld niet of te laat betalen sinds kort in een aparte kamer gezet om te eten. Dit schrijft De Telegraaf.
Directrice Van Mullekom stelt dat deze "noodingreep" werkt. "We hebben een keer iemand apart gezet en sindsdien is er keurig betaald", zegt ze. Brancheorganisatie Vereniging Openbaar Onderwijs heeft felle kritiek, omdat zij vinden dat kinderen niet de dupe mogen worden van nalatige ouders.
Van Mullekom is verontwaardigd over alle aandacht en kritiek die de maatregel krijgt. Volgens haar kunnen ze niet anders dan deze impopulaire maatregel invoeren. De directrice stelt dat de school al twee jaar bezig is om wanbetalers tot actie aan te zetten. Dat het apart zetten van een kind als traumatisch kan worden ervaren doet ze af als "overdreven". "We laten heus geen kleuters alleen zitten. Dan is er een leerkracht bij", aldus Van Mullekom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kinderen wanbetalers eten alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen wanbetalers eten alleen   Kinderen wanbetalers eten alleen Emptydo 5 apr - 3:48

Van Mullekom is verontwaardigd over alle aandacht en kritiek die de maatregel krijgt.
Nou ik ben verontwaardigd dat dit een kind aangedaan mag worden, het te kijk zetten voor andere leerlingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kinderen wanbetalers eten alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen wanbetalers eten alleen   Kinderen wanbetalers eten alleen Emptydo 5 apr - 3:59

Ja,maar het werkt wek Hans.
Ik zou het zelf niet zo gauw doen denk ik maar als mensen niet willen betalen moet je toch op één of andere manier je geld zien te krijgen,en dit schijnt de enige optie te zijn wat helpt.
Ik denk zelf ook niet dat het kind er een trauma aan overhoud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kinderen wanbetalers eten alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen wanbetalers eten alleen   Kinderen wanbetalers eten alleen Emptydo 5 apr - 4:17

Nu zitten die kinderen apart van hun vriendjes, kinderen kunnen onderling hard zijn,de school heeft een probleem met de ouders en ik vind dat je zo iets nooit over de rug van de kinderen mag uitvechten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Kinderen wanbetalers eten alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kinderen wanbetalers eten alleen   Kinderen wanbetalers eten alleen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kinderen wanbetalers eten alleen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hond reist dagelijks met bus voor eten
» Belgisch boerenechtpaar pest eigen kinderen
» te blij om te eten
» hoe laat eten we?
» samen koekje eten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-