IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 raadsel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



raadsel Empty
BerichtOnderwerp: raadsel   raadsel Emptyvr 6 apr - 19:39

Overkomt jullie dat ook wel eens?
Je plaatst een bericht, drukt op verzenden en kijk je later nog een mis je het bericht.
Het is me gisteren weer twee keer gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


raadsel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raadsel   raadsel Emptyvr 6 apr - 20:05

Jaaaa hoor Hans en dat komt door waarschijnlijk bij jou ook door dit hier: https://whatsup.actieforum.com/t6-uitzetten-waarschuwingspagina-voor-nieuwe-berichten

Bij mij is het toch daardoor - ik had daar eerst geen erg in maar miste dus af en toe een heel bericht net als jij... dat kwam dan blijkbaar doordat ik altijd haastig te werk ging...

Ik bedoel bericht plaatsen dan op verzenden klikken en bovenaan alweer klikken op berichten sinds laatste bezoek - dat ging dan niet snel genoeg en dan klikte ik maar weer en dan onderbreek je het laden van die pagine waar je op de link kan over lezen...

Sinds ik daar meer op let gebeurd het niet meer zo vaak maar als je wil kan je die optie ook uitzetten - hoe... dat staat ook in die uitleg...

De andere reden waardoor je een bericht kan "missen" is omdat je op voorbeeld klikte om te zien of het ok staat en dan vergeet op verzenden te klikken maar denk dat het bij jou ook is zoals bij mij - die pagina Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



raadsel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raadsel   raadsel Emptyvr 6 apr - 20:13

Als ik het zo lees, denk ik ook dat ik te snel naar een ander onderwerp switch.
We gaan er opletten, bedankt voor de respons
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


raadsel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raadsel   raadsel Emptyvr 6 apr - 20:44

Hihihi ja Hans... haast en spoed zijn zelden goed heh - ondervond ik hier dus ook lolllllllllllllllll Wink

In elk geval weet je nu ook dat he het kan uitschakelen en hoe heh Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



raadsel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raadsel   raadsel Emptyzo 8 apr - 7:50

Nou,ik had het donderdag of vrijdag(ik weet het niet meer precies)dat ik op een bericht van Wilma had gereageerd.Ik had het zelfs zien staan dacht ik,het was 's middags.'S avonds zag ik het niet meer.Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



raadsel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raadsel   raadsel Emptyzo 8 apr - 11:58

Hahahaha ja dan kijk je raar op als het ineens weg blijkt te zijn raadsel 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



raadsel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raadsel   raadsel Emptyma 9 apr - 17:52

Denk dat je dan perongeluk op voorbeeld hebt geklikt,. Dan zie je je bericht ook staan, maar dan plaats je hem dus uiteindelijk niet. en als je daarna dan weer op index klikt is je bericht weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




raadsel Empty
BerichtOnderwerp: Re: raadsel   raadsel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

raadsel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Algemene vragen-