IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Naar Ede met de trein

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Naar Ede met de trein Empty
BerichtOnderwerp: Naar Ede met de trein   Naar Ede met de trein Emptyzo 15 apr - 9:07

En dan daar lekker wandelen met je hond.
Dit is alweer een aantal maanden geleden.
Wij hadden gekozen voor een boswandeling met Yeda.
De locatie had ik opgezocht op internet .Het moest natuurlijk wel iets zijn waar we met het ov. vervoer makkelijk konden komen.
Het was geworden: De Sysselt in Ede,dat is een heel groot bosgebied van het Geldersch Landschap nog geen tien minuutjes van station Ede-Wageningen.
In de trein was het ontzettend druk,wat later bleek dat ze allemaal naar de zeven heuvelenloop in Nijmegen gingen.
Ook in Ede was het ontzettend mistig,de kou viel wel mee.
We hebben toch wel een paar uur door dat bos gebanjerd en af en toe eens een apporteer proefje met Yeda gedaan(dat moet je ook bijhouden he?).

Naar Ede met de trein 3063615302204CIMG0016

Naar Ede met de trein Cimg0013w



Yeda vond het heerlijk om na zo'n lange tijd(na de clubdiploma dag) weer iets te doen.Ze ging dan ook als een speer en ik ook haha.
Iedereen die een dummy kent weet wel dat er een werpkoordje aan zo'n ding zit.Dus ik denk,ik geef hem een zwieper het bos in.Maar nee hoor,ipv. dat hij het bos in ging ging hij achter mij een boom in en dat was wat minder.
Ik had hem helaas te laat los gelaten hihi.
Na wat zoeken had ik een lange tak gevonden waarmee ik hem weer uit die boom kon halen.Ik vond het toch zonde om dat ding daar te laten hangen.

Na dat we in het bos geweest waren zijn we doorgereden naar Nijmegen waar we nog wat door de stad gekuierd hebben.
En Yeda gedroeg zich als een keurig opgevoed kind en liep getrouw overal mee naar toe.Als we ergens gingen zitten ging ze als vanzelsprekend onder het tafeltje liggen.Toen we weer met de trein naar huis gingen was het dus weer heel erg druk want toen kwamen we erachter dat die zeven heuvelenloop daar was en net was afgelopen.Affijn we hadden nog een plekje en Yeda kroop gewoon onder de bank.

Dit verhaal is dus al weer enkele maanden geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Naar Ede met de trein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar Ede met de trein   Naar Ede met de trein Emptyzo 15 apr - 9:30

Dacht al het komt me bekend voor, maar geeft niet het blijft mooi om weer eens te lezen
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Naar Ede met de trein

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De trein van het leven
» Belgische dieven nemen bus of trein
» Nederlander reist op treeplank snelle trein
» Zweedse machinisten dragen rokken in de trein
» Een Fransman, Nederlander, Belg en Marokkaan zitten in de trein

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Allerlei tips :: Leuke uitjes-