IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Couperose of rosacea?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptywo 18 apr - 3:17

Is er hier iemand die ook "last" heeft van couperose of rosacea?

Voor wie niet weet wat het is. Hier meer info:

Couperose of rosacea? Icon_participate
Couperose
Couperose of rosacea? Icon_participate Rosacea

Ik heb couperose en echt last heb ik er niet van. Liever had ik het niet, want mooi is anders, maar ik heb het nagenoeg mijn hele leven al dus het went. Het zit ook in mijn familie dus erfelijk... denk ik.

Zelf doe ik er dan ook weinig aan, maar heb wel eens gelezen over laserbehandelingen enzo. Ik heb daar weinig vertrouwen in, want je leest ook genoeg verhalen dat het mis ging en juist erger werd.

Toch hoor en lees ik verhalen van mensen die er echt onder lijden. Ze krijgen er minder zelfvertrouwen door en durven zich soms ook minder in het openbaar te begeven.

Zelf hoor ik van bekenden (als het zo eens ter sprake komt) dat ze het wel zien, maar dat het bij mij hoort en ook dat het niet erg storend is. Ik neem dat dan maar aan Couperose of rosacea? 1768083007 Je moet wat Wink Nee serieus, ik heb er in die zin echt geen last van. Gelukkig!

Toch begrijp ik wel dat je er wèl last van kan hebben. Zeker rosacea kan heftig zijn. Dan schijn je er lichamelijk ook meer last van te hebben (branderig, pijnlijk, ergere plekken als couperose). Daarom begrijp ik ook wel dat mensen wel een laserbehandeling o.i.d. ondergaan.

Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die het hebben en ook wel hoe de mensen die het niet hebben er tegenaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptywo 18 apr - 10:18

Ja ik heb ook last van couperose in mij gezicht, bij het ouder worden kreeg ik dat steeds meer.

Had het liever niet gehad maar het zij zo....en zou ik het echt willen verbergen dan gooi ik er wel een laag foundation overheen Wink

Maar tot nu toe stoort het mijzelf niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptywo 18 apr - 21:27

Ja ik heb ook wel iets last van couperose in mijn gezicht, maar indd mij stoort het ook niet,. Wink

En indd een laag foundation doet wonderen haha Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 2:54

Een laag foundation werkt bij mij niet helemaal. Daar heb ik teveel couperose voor. Ik doe het wel eens, maar dan kost het veel tijd om het een beetje goed te krijgen, dus om het dagelijks te doen... neh Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 3:10

Daar heb je dan weer de speciale 'groene' stiften creme voor Clau omdat eerst onder de foundation op te brengen en dat maskeert dan goed de rode plekken zeg maar., ja ja aan alles is gedacht wat dit betreft Couperose of rosacea? 4033585029

Dat advies kreeg ik eens mee bij een make-up demonstratie avond bij de etos.
En dat werkt idd goed dekkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 3:19

Ja dat spul ken ik, maar doet het niet echt voor mij Couperose of rosacea? 2147576586 Helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 5:09

Maar het is niet goed om het altijd weg te smeren,. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 5:49

Ook waar Jo. Het is best gevoelig en veel producten kan je beter niet gebruiken.

Ik snap Wilma wel. Als je het eens wil camoufleren dan raden ze zo'n groene stift aan, maar ik heb het wel eens gedaan en er blijft toch altijd een soort waas achter. Ik moet er denk ik teveel van gebruiken. Dus dan maar niet. Op zich krijg ik met andere producten ook wel een goed effect. Ik ben er dan alleen wel lang mee bezig en voor een feestje is het leuk, maar voor alle dagen niet. Zeker niet omdat ik zonder ook de straat nog wel op durf Couperose of rosacea? 816742561
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 6:50

Haha drm en dat is het belangrijkste,. Wink

Het is bij nog niet zo heel heftig, en het verschilt ook de ene keer zie je heel goed en de andere keer niet, hoe dat kan snap ik ook niet,.

Maar nee mij boeit het ook niet hoor,. het hoort er bij,. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 7:33

Ah oke Clau als dat groene smeerseltje ook al niet dekkend genoeg is dan kom je weer terecht bij de visagist en die plamuurt er heel wat op Couperose of rosacea? 1841922132

Maar fijn dat het jou verder ook niet boeit dat je het hebt, ik zit er ook niet mee hoor en wat Jootje zegt klopt ook dat als je er telkens een dikke laag opsmeert het ook niet echt goed is......ach het hoort er idd bij....en wie het niet wil zien kijkt de andere kant maar op Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 7:38

Dat vind ik nou ook wie het niet wil zien kiekt maar de andere kant op Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 7:59

Zal zo eens kijken in de spiegel of ik er ook last van heb. hahahahaha
Zo ja...... dan stoort het me duidelijk niet. Wink

Nee geintje, heb het een klein beetje op mijn kootjes zeg maar, maar ik stoor me er niet aan en doe nooit camouflage op, zit altijd in mij gezicht te vegen is geen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Emptydo 19 apr - 8:10

Haha ja dat ken ik wel, vegen in je gezicht,. haha
Heb je je mooi opgemaakt, wrijf ik over me gezicht en ogen,. en dan denk ik "ow SHIT!" hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Couperose of rosacea? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Couperose of rosacea?   Couperose of rosacea? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Couperose of rosacea?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Allerlei tips :: Lichaamsverzorging & gezondheid-