IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptydo 24 mei - 21:52

Ik heb al een weekje last van een heel traag ladend forum, zijn er hier mensen die daar ook last van hebben of ben ik weer de enige?

Telkens als ik van topic wil veranderen blijft het als het ware weer hangen en dan heel traag verschijnt het topic die ik wil zien en zo gaat het continu als ik hier rond klik Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? 4144389020
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptydo 24 mei - 23:01

Zal wel aan het weer in Zwolle liggen, hier komt alles in een vloep en zucht voorbij Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? 1768083007
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptydo 24 mei - 23:41

Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? 1768083007 Haha nou laten we dat dan maar hopen Hans Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyvr 25 mei - 0:48

Ow wat vervellend weer, :( Ik heb er geen last van #klopt af
Heb je je cookies al geprobeerd te verwijderen en je geschiedenis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyvr 25 mei - 5:33

Nou Wilma ben jij niet de enigste, ik heb er ook last van.
Het duurt even voor je een ander topic kunt openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyvr 25 mei - 6:33

Ik heb geen last.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyvr 25 mei - 7:29

Ik heb dat ik ,of liever gezegd de computer de pagina niet kan vinden.Maar dat heeft hij wel bij meerdere sites,dus ik weet niet of ik dan kan spreken dat het aan het forum ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyvr 25 mei - 9:57

Jolanda schreef:
Ow wat vervellend weer, :( Ik heb er geen last van #klopt af
Heb je je cookies al geprobeerd te verwijderen en je geschiedenis?

Dat doe ik al jarenlang elke dag bij het afsluiten en tussendoor ook, dus daar ligt het dan niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyvr 25 mei - 9:58

Ilse schreef:
Nou Wilma ben jij niet de enigste, ik heb er ook last van.
Het duurt even voor je een ander topic kunt openen.

Oke Ilse dat troost me dan weer een beetje Wink maar irritant is het heh? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyvr 25 mei - 17:49

Wil ook ik heb er last van dus zal niet aan jou liggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 1:58

Ow, indd dan kan het daar niet aan liggen, nee ik heb er geen last van, kan het niet liggen aan welke, euhm hoe noem je dat, explore?? gebruikt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 8:38

Paula schreef:
Wil ook ik heb er last van dus zal niet aan jou liggen Wink

Okido Paula dan leg ik me er gewoon bij neer en weet ik nu ook dat het niet aan mijn laptop of explorer ligt Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? 510000809

Dan maar hopen dat het snel weer normaal werkt! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 10:13

Bij de andere site's heb ik geen last.
Nu doet het forum weer goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 10:20

Klopt helemaal Ilse hier gelukkig al net zo, nu doet het forum weer normaal sinds vanavond Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? 449753282
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 10:40

Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? 449753282
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 19:07

Heb er nog geen last van
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 22:16

Houden dan zo Ria Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 22:41

Ook hier nog geen last ervan gehad...


Laatst aangepast door Chaluny op zo 27 mei - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Emptyza 26 mei - 22:53

Gelukkig dan maar Syl Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?   Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» foto's die traag openen op het forum
» een uiltje meer of minder
» Snap er niks meer van!
» Meer dan 10.000 mensen jarig op schrikkeldag
» Restaurant Ga weg en kom nooit meer terug

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Algemene vragen-