IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 foto's die traag openen op het forum

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptyma 6 feb - 20:48

Ik merk dat het soms heel lang kan duren voor dat de geplaatste foto's op het forum zichtbaar worden. In eerste instantie dacht ik aan photobucket, maar ik zie nu dat het bij andere foto's ook gebeurd die niet bij photobucket zijn ondergebracht.
Vraag is, wat kunnen we er aan doen? Ik lees net ook op het forum dat er meer mensen last van hebben.



ps) zelfs de smile's zijn traag
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptyma 6 feb - 20:58

Ja idd Hans zo is dat en ik vraag me af of bij de fotowedstrijd - want daar is het eigenlijk dat het grootste probleem zit) er niet iemand is die de link overnam van het oude DVB want heel raar maar wat ik krijg als ik zit te wachten tot ze eindelijk verschijnen is het volgende

Hij blijft wachten op 1.1.1.4 en dan zie ik ook r19.imgfastnet.com verschijnen en weer wat later zag ik tot mijn grote verbazing het volgende verschijnen http://1.1.1.4/bmi/devrolijkebende.forumup.nl/images/s... staat dus nog iets achter maar dat kan ik niet zien

Ik onderlijnde het ff en vraag me af wat hoe die "devrolijkebende.forumup.nl" hier komt bijstaan Shocked maar volgens mij is dat dus de boosdoener...

Ik vraag me af of iemand van jullie de link van een foto van het oude DVB heeft overgenomen dan?

Beter is het om idd de link over te nemen van photobucket rechtstreeks Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptyma 6 feb - 21:05

Ik link steeds rechtstreeks naar mijn site bij Photobucket.
Ik zie het niet alleen gebeuren bij de fotowedstrijd maar merk het ook bij de andere foto's die ik geplaatst heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptydi 7 feb - 3:20

Ik begrijp wat je bedoeld Hans want ik heb precies hetzelfde bij alle foto's en ook bij de smileys al vanaf het begin.
Paula heb jij dat niet dan?
Het was al zo voordat de fotowedstrijd erop stond.

Maar ja hoe dat kan en waar het aan ligt geen idee foto's die traag openen op het forum 2999606449

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptydi 7 feb - 3:43

Hey nou opent wel alles normaal Very Happy yeahhhhhhh foto's die traag openen op het forum 449753282
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptydi 7 feb - 3:54

Ohja vergat hier neer te zetten dat we het in orde gebracht hebben en dat idd alles weer normaal werkt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptywo 8 feb - 11:42

Helemaal top weer!!! foto's die traag openen op het forum 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptydo 9 feb - 0:10

Dat merken we zeker , klasse weer dat het zo snel opgelost kom worden1
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Emptydo 9 feb - 0:49

Wink foto's die traag openen op het forum 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




foto's die traag openen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: foto's die traag openen op het forum   foto's die traag openen op het forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

foto's die traag openen op het forum

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?
» Afmelden als lid van het forum
» Probleem op forum met navigatie
» Het forum is reclamevrij voor leden!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Algemene vragen-