IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Dump je partner met Valentijn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Dump je partner met Valentijn Empty
BerichtOnderwerp: Dump je partner met Valentijn   Dump je partner met Valentijn Emptywo 8 feb - 9:36

Valentijnsdag zou moeten draaien om liefde, maar zo niet bij HEMA. Daar worden klanten aangespoord vooral te breken met hun partner. Nota bene op dé dag van hartstocht en genegenheid. HEMA heeft speciaal voor Valentijnsdag - op dinsdag 14 februari - kaarten ontworpen om harten te breken. "Wil je je lief laten weten dat het over is? Stuur dan nu gratis een HEMA-valentijnskaart. HEMA geeft er 10.000 gratis weg", staat te lezen op de site van HEMA. Enkele voorbeeldteksten luiden 'jij bent NIET mijn valentijn', 'ik hou niet meer van jou' of 'you are not my valentine'. Bekijk hier wat hartbrekende kaartjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Dump je partner met Valentijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dump je partner met Valentijn   Dump je partner met Valentijn Emptywo 8 feb - 9:39

Ik pik dit bericht even voor het bullen forum :P
Geweldige actie :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Dump je partner met Valentijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dump je partner met Valentijn   Dump je partner met Valentijn Emptywo 8 feb - 10:35

Nah ja zo word het hele idee erachter weer verziekt Dump je partner met Valentijn 4144389020
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Dump je partner met Valentijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dump je partner met Valentijn   Dump je partner met Valentijn Emptywo 8 feb - 11:56

Pffff ja idd zeg dat wel 😕
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Dump je partner met Valentijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dump je partner met Valentijn   Dump je partner met Valentijn Emptydo 9 feb - 0:12

Zou de Hema daar nu veel punten mee scoren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Dump je partner met Valentijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dump je partner met Valentijn   Dump je partner met Valentijn Emptydo 9 feb - 3:11

Ik heb geen idee Hans wat men er over het algemeen van zal vinden en of de hema zich hiermee geliefd zal maken, maar persoonlijk vind ik het maar niets!
Maar je hebt natuurlijk altijd mensen hebben die dit wel een geweldig idee zullen vinden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Dump je partner met Valentijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dump je partner met Valentijn   Dump je partner met Valentijn Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dump je partner met Valentijn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Valentijn
» Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-