IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Emptyzo 12 feb - 4:57

http://www.nu.nl/binnenland/2738885/valentijnsdag-niet-meer-geheime-liefde-verklaren.html

Hansssssssss lees dit maar eens, er is weer hoop Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 4033585029 Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 866983784
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Emptyzo 12 feb - 5:38

Hoop voor mij? Ik heb de moed allang opgegeven Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 1841922132 Maar vrienden krijgen al jaren een kaartje van mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Emptyzo 12 feb - 5:46

neeeeee ik bedoelde ook niet alleen voor jou Hans maar in het algemeen voor de mensen die dachten dat het niets te maken had met enkel vriendschap Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Emptyzo 12 feb - 7:16

Ik stuurde ook wel eens kaartjes naar vrienden met Valentijn. Ook wel als het geen Valentijn is trouwens. Is leuk zulke post!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Emptyzo 12 feb - 7:29

Ja dit zei ik eerder ook al wel is dat het niet enkel voor geliefden is... en idd Clau is zulke post wel is leuk...

Eigenlijk doe ik daar te weinig aan Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 1202303031 - moet ik ècht eens meer aan gaan denken weer

Ik denk maar aan wat met onze zoon Patrick gebeurde - wat ben ik nog steeds blij dat ik hem een paar dagen ervoor nog tegen me aantrok en zei dat ik oneindig veel van hem hield... Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 957926538
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Emptyzo 12 feb - 7:51

Dat kan ik me helemaal indenken Paula Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 704080218
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Emptyzo 12 feb - 8:01

Gelukkig dat je dat deed Moeke Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 704080218
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Emptyzo 12 feb - 8:03

Claudia schreef:
Ik stuurde ook wel eens kaartjes naar vrienden met Valentijn. Ook wel als het geen Valentijn is trouwens. Is leuk zulke post!

Helemaal met je eens Clau zoals ik uit eigen ervaring hebt ondervonden Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc 4033585029
een persoonlijk kaartje kan je zoveel zeggen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc   Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Vriendschap.
» Vriendschap
» Valentijn
» Vriendschap is liefde
» Dump je partner met Valentijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-