IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Boete voor 3-jarige wildplasser

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Boete voor 3-jarige wildplasser Empty
BerichtOnderwerp: Boete voor 3-jarige wildplasser   Boete voor 3-jarige wildplasser Emptywo 15 feb - 0:24

Een 3-jarig ventje heeft in Amsterdam een bekeuring van 120 euro gekregen voor wildplassen. Dat schrijft De Telegraaf.



De peuter liep met zijn moeder van de peuterspeelzaal naar huis toen hij werd overmand door hevige aandrang. Omdat het ventje het echt niet op kon houden, liet zijn moeder hem op straat plassen. Helaas kwam net op dat moment een motoragent de hoek om scheuren. Deze aarzelde niet en schreef een fikse boete uit.

Wat een held, zo krijg je wel ontzag voor de politie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Boete voor 3-jarige wildplasser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor 3-jarige wildplasser   Boete voor 3-jarige wildplasser Emptywo 15 feb - 0:50

Jemigggggg hey wat een onzin om daarvoor te beboeten, schandalig vind ik dit, het word hier in Nederland ook steeds idioter met de wet!Boete voor 3-jarige wildplasser 4252409285

Laten ze zich eens beter qua straffen met echte misdaden bezig houden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Boete voor 3-jarige wildplasser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor 3-jarige wildplasser   Boete voor 3-jarige wildplasser Emptywo 15 feb - 1:13

wat absurd Boete voor 3-jarige wildplasser 4144389020 inderdaad wat een held Boete voor 3-jarige wildplasser 4252409285
hij moest zich schamen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Boete voor 3-jarige wildplasser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor 3-jarige wildplasser   Boete voor 3-jarige wildplasser Emptywo 15 feb - 6:22

Nou ik heb een bedenking... stel het ventje had het gewoon in zijn broek gedaan op de straat dan was er geen haan die erover kraaide maar hij zal met zijn piemeltje bloot in de goot gestaan hebben denk ik dan (zo deed ik dat wel is met een van mijn zoons toen de nood heeeel hoog was Wink) en dan is het plots beboetbaar????????

Nou jaaaa zeg en so what een ventje van 3 waar zit het kwaad dan?????

Dappere kerel die agent hoor woowwwwwwwwww
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Boete voor 3-jarige wildplasser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor 3-jarige wildplasser   Boete voor 3-jarige wildplasser Emptywo 15 feb - 6:49

Jong geleerd is oud gedaan!

Die boete vind ik onzin, een waarschuwing had beter op zijn plaats geweest.
Maar toch begint het al zo jong he met verkeerde dingen aan te leren.Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Boete voor 3-jarige wildplasser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor 3-jarige wildplasser   Boete voor 3-jarige wildplasser Emptywo 15 feb - 8:46

Ach ja,tegen zo'n klein kind durft hij wel,de held.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Boete voor 3-jarige wildplasser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor 3-jarige wildplasser   Boete voor 3-jarige wildplasser Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Boete voor 3-jarige wildplasser

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Boete voor kus op wang
» Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon
» Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc
» 91-jarige opgesloten in bankkluis
» Een 102-jarige man mag naar school

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-