IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Kat wil niet in bad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Kat wil niet in bad Empty
BerichtOnderwerp: Kat wil niet in bad   Kat wil niet in bad Emptyza 3 maa - 9:09

'Noooo, nohooo...', kreunt deze kat als hij gedwongen wordt om in bad te gaan. Nee, hij wil écht niet. De boodschap is duidelijk, maar uiteindelijk moet hij er toch aan geloven.

https://www.youtube.com/watch?v=5POL0EWkMc0&feature=player_embedded
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kat wil niet in bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kat wil niet in bad   Kat wil niet in bad Emptyza 3 maa - 9:24

Kat wil niet in bad 1768083007 Hahaha ah gossie het is ook net of hij NO en HELP roept Kat wil niet in bad 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kat wil niet in bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kat wil niet in bad   Kat wil niet in bad Emptyza 3 maa - 23:16

Achos,wel zielig hoor.
Die van mij doe ik nooit in bad,bang om opengekrabt te worden.Kat wil niet in bad 1422017957

Reken maar dat ze je helemaal kunnen openhalen als je ze niet goed vast hebt hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Kat wil niet in bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kat wil niet in bad   Kat wil niet in bad Emptyza 3 maa - 23:37

Aaaaah arm diertje zeg... zo'n paniek - wat zal het hartje geklopt hebben... Kat wil niet in bad 22964955

Daarenboven is het helemaal niet nodig om een kat te wassen... dus ik vind het wel heel zielig hoor Kat wil niet in bad 22964955
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Kat wil niet in bad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kat wil niet in bad   Kat wil niet in bad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kat wil niet in bad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Niet voordringen
» Niet normaal
» Niet alles is wat het lijkt...
» hond die niet bang is
» Man kan niet stoppen met lachen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-