IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Man kan niet stoppen met lachen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptyma 19 maa - 11:10


Man kan niet stoppen met lachen!


Een gepensioneerde groentenboer uit Krommenie (Noord-Holland) heeft een mysterieuze kwaal onder de leden. Als de 70-jarige Huug Bosse zijn mond opent, móet hij lachen. De man kan het niet onderdrukken.


Bosse heeft geen controle over zijn lachspieren, sinds een operatie twee jaar geleden. Toen de man ontwaakte uit narcose na een operatie aan zijn heup, stopte hij niet meer met lachen.

Alleen het Nederlandse volkslied haalt de grijns nog van Huugs gezicht. Er borrelen dan zelfs tranen op…

Filmpje is te zien via de link:


http://www.telegraaf.nl/binnenland/11745356/__Man_kan_niet_stoppen_met_lachen__.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptyma 19 maa - 20:14

Man kan niet stoppen met lachen 1841922132 smakelijke lach heeft die man maar wat zijn vrouw zegt - best irritant na een poosje denk ik...

Vertel je hem dat zijn Tante dood is gaat ie mss ook lachen Wink

Wel fijn dat hij zich niet anders voelt dan vroeger...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptydi 20 maa - 0:03

>Vertel je hem dat zijn Tante dood is gaat ie mss ook lachen < Man kan niet stoppen met lachen 1841922132 Wink

Ja het is natuurlijk fijn als iemand heel vrolijk van aard is maar deze man heeft dat zoals ik het begrijp eraan overgehouden omdat er tijdens de narcose iets mis was gegaan?
Dus een soort van hersenbeschadiging ofzoiets???
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptydi 20 maa - 0:08

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptydi 20 maa - 3:00

Ik zou me oplaatst ook iriteren hoor van dat gelach als je dat de hele dag aan moet horen.
Voor even is dat wel leuk, maar die man zit er niet echt mee heb ik de indruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptydi 20 maa - 3:10

Hihihi nee idd Ilse hij niet maar vrouwlief dat is andere koek die klinkt niet bepaald vrolijk hihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptydi 20 maa - 10:40

Jeetje zeg, zie je haar met der sjago smoel en dan hem, volgens mij is het nooit saai met die man in huis Man kan niet stoppen met lachen 1841922132 maar zal je maar gebeuren zeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptydi 20 maa - 11:31

Man kan niet stoppen met lachen 1841922132 Hahaha ja inderdaad Joke ze doen me ook denken aan dat andere stel...ach hoe heten die nou ook alweer?
Die man kon zo vloeken en die vrouw trok zich er weinig van aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptydi 20 maa - 13:02

tinie en lau, met hun kersemis Man kan niet stoppen met lachen 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptydi 20 maa - 21:21

Hahahaha idd Jook - heb ook de indruk dat zij heel sjaggie is hihihihi Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Emptywo 21 maa - 1:59

Joke schreef:
tinie en lau, met hun kersemis Man kan niet stoppen met lachen 4033585029


Jaaaaaaaaa die twee bedoel ik Man kan niet stoppen met lachen 1841922132 wat een stel ook haha ik heb daar toen om
in een deuk gelegen!
Vooral dat ie toen zo aan het hannesen was met die verlichting en alles in de knoop zat Man kan niet stoppen met lachen 1047857299
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Man kan niet stoppen met lachen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man kan niet stoppen met lachen   Man kan niet stoppen met lachen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Man kan niet stoppen met lachen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» dat is lachen
» even lachen
» Kat wil niet in bad
» Niet voordringen
» niet voor de poes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-