IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Empty
BerichtOnderwerp: 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit   5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Emptyma 19 maa - 21:34

Een 5-jarig jongetje uit Engeland gaat zijn eerste knipbeurt ooit krijgen. Het haar is zo lang geworden, dat hij op school uitgemaakt wordt voor een meisje.

"Toen hij werd geboren, had hij een liefelijk klein bosje krullend haar aan de achterkant van zijn hoofdje", zegt moeder Leeanne Smith in de Engelse krant The Sun.


"Ik kon het nooit over mijn hart krijgen om het eraf te knippen. Het valt nu zo mooi naar beneden tot aan zijn billen."
Vijf jaar heeft kleine Rean Carter (foto) het daarom zonder een bezoek aan de kapper moeten doen. Het feit dat hij in zijn jonge leventje wel vaker voor het vrouwelijk geslacht werd aangezien, deerde hem niet. Daar moest hij volgens zijn moeder zelfs om lachen.
Spelen

"Het is alleen sinds kort dat hij naar school gaat en het haar in een staart moet doen, dat zijn klasgenootjes echt begonnen met uitschelden voor meisje", zegt Smith. "Niemand wil daarom met hem spelen. Daar werd hij zo ziek van, dat hij nu een trip naar de kapper eist."


Ondanks dat het sociale leven van Rean er beter van zal worden, moet zijn moeder al huilen bij de gedachte van het kortwieken van zijn kapsel. "Ik zal ook huilen als het er daadwerkelijk van gaat komen."
© NU.nl/René Hartkamp
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit   5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Emptyma 19 maa - 22:06

Nou ik vind het best heel mooi haar - was het een meisje dan zou ik het zo laten maar idd voor een jongen is het een beetje dubbel heh... jammer als je kind steeds uitgelachen wordt Wink[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit   5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Emptydi 20 maa - 0:12

Het welzijn van je kind staat natuurlijk altijd nog voorop ook al kan ik me indenken dat de moeder het jammer vind, maar dan bewaart ze de staart of vlecht toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit   5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Emptydi 20 maa - 0:27

Ohjaaaa tuurlijk - mijn oma hield mijn haren ook mooi bij en die heb ik nu... een mooie lange vlecht mooie blonde haren hihi - opgeborgen in een doosje Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit   5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Emptydi 20 maa - 2:01

Jup ooit had ik ook als kind lang haar en had mijn moeder ook de 2 vlechten bewaard, maar helaas zijn die ooit door een verhuizing verdwenen 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit 2322705747 heel jammer vind ik, maar ja niets aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit   5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Emptydo 22 maa - 0:14

mal mens, kort haar bij jongens is toch ook leuk, vind het juist wel lekker voor ze als het korter is zeker met dit mooie weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit   5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» jongetje
» Vrouw krijgt 168 miljoen schadevergoeding
» Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro
» Het grappigste filmpje ooit volgens Google
» Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-