IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Empty
BerichtOnderwerp: Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen   Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Emptyma 26 maa - 22:49

Het huwelijk tussen het Britse koppel Nicky Pearce (29) en zijn vrouw Tammy Driver (21) zou wel eens het kortste huwelijk ooit kunnen zijn. Na vier dagen zagen de newlyweds het al niet meer zitten. En terecht: Nicky sloeg Tammy bont en blauw. Dat meldt Daily Mail.
Toen het stel thuis kwam na een honeymoon weekend sloegen bij Nicky de stoppen door. Zijn vrouw zou op de bruiloft hebben staan flirten met ‘the best man’ en de jaloerse Nicky kon dat niet hebben. Hij raakte dronken en viel zijn vrouw aan. Hij greep haar bij de nek, beet haar en brak haar neus.
De bruidegom is aangehouden en zit in de bak. “De geloften die we vier dagen gelden uitspraken, deden hem niets”, zei een droevige Tammy. “Hij heeft beloofd altijd van me te houden en voor me te zorgen, voor de rest van mijn leven. Maar het was een nachtmerrie. Het is heel triest dat ons huwelijk van zeer korte duur was.”
spitsnieuws.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen   Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Emptyma 26 maa - 23:55

Jemig hey nou die vent kan je dan maar zeker beter kwijt dan rijk zijn, wat een hufter!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen   Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Emptydi 27 maa - 1:18

Ja idd zeg die kan je beter arm dan rijk zijn pffff Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen 4252409285

Maar dit is ècht niet het kortste huwelijk ooit hoor. Vrienden van mijn grootmoeder gingen na een dag huwelijk alweer uit elkaar Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen 878948377

De rede hiervan was... de bruid haar kanarievogel... Blijkbaar was er nooit ècht over gesproken geworden - hoe of wat met de kanarie maar toen de nieuwbakken bruid later op de dag de echtelijke woning wilde betreden met de kanarie en zijn kooi kreeg ze hooglopende ruzie met haar nieuwbakken man!

Die wilde geen kanarie in huis en toen mocht hij kiezen... ze zouden s nachts nog per trein op huwelijksreis vertrekken enne de keuze was of we vertrekken samen of... ik ga weer naar huis met mijn kanarie en je kan alleen vertrekken...

Manlief hield voet bij stuk en vrouwlief ging weer huiswaarts. Het huwelijk werd ook al vrij snel ontbonden omdat het niet "geconsumeerd" werd zoals ze dat zo mooi noemen hihihihi...

Maar ik denk dus ècht wel dat dit het kortste huwelijk ooit was hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen   Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Emptydi 27 maa - 2:36

Jeetje ja,dat is zeker kort zeg.Maar ik geef haar geen ongelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen   Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Emptydi 27 maa - 2:50

Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen 1841922132 Hahahaha wat een verhaal Paula en dat is vast en zeker het korste huwelijk denk ik of er moet er nog 1 zijn van een paar uur ofzo hihi Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen 449753282
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen   Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kortste huwelijk ooit duurt vier dagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Eerlijkheid duurt het langst
» 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit
» Drie dagen cel voor afzakkende broek
» Over liefde en huwelijk...
» goed huwelijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-